25 mars 2013

Where would I be, if you didn't believe?

Förtsa dagen på veckan avklarad! Det var en riktigt skön dag trots att jag vaknade upp med världens halsont så blev borta från gymnastiken. Men det var helt okej eftersom jag kunde öva på finska provet som vi också hade idag :) Det gick helt bra, tror jag i alla fall. Hade också data på modersmålslektionen så det var skönt.
Efter skolan kom jag hem och lade mig ner på soffan och åt ett gott mellanmål. Har inte gjort så mycket sen dess. Packat upp skolväskan typ!
Ikväll blir det mycket plugg eftersom vi har fysikprov imorgon och jag sitter här och har inte ens öppnat boken ännu. Förstår ingenting så jag vet inte om det hjälper att öva men ska nog försöka förstå i alla fall. Nu ska jag fortsätta data lite, vi hörs imorgon!


Jeans från Dr Denim/ skjorta från Cubus/Boots från Wild Shoe


Mammas födelsedagskaka (After Eight kaka) från igår


Ljuvliga våren kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar