26 mars 2013

I had fun once. It was horrible

Huhhu, tisdag är en jobbig dag. Somnade om på morgonen så jag fick jätte brottom. Sen blev jag super arg på mitt hår! (Det händer ganska ofta egentligen.) Skrev ett fysikprov som gick bättre än vad jag trodde det skulle gå. Men om jag får en 7:a är jag väl nöjd med tanke på hur mycket jag hatar fysik och hur lite jag läste till provet. Resten av dagen var lång och tråkig, usch och blä.
Efter skolan hade vi hejarklacksmöte för ledarna. Det var roligt och vi fick ganska mycket gjort så det var bra.
Nu har vi nästan alla ramsor på papper, vi vet när vi ska anmäla oss till Stafettkarnevalen och vi vet varifrån vi skall köpa viskor och lite annat som vi skall ha till hejarklacken. Vi vet också hur nästa alla rörelser går så vi måste böra öva på dom.
Har inte mycket läxor eller några prov på kommande så idag får jag bara ta det lugnt och så tänkte jag laga Banana Pancakes som jag hittade på Kenzas blogg :) Får se hur dom blir!
Här får ni en bild som beskriver min dag, hahaha :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar