25 februari 2013

Take a chance. Because you will never know how absolutely perfect something could turn out to be

Hello readers! Har en tråkig men endå en skoldag som gick snabbt bakom mig. Det var roligt att se personer som var på skriban, känns som om man känner dom lite :)
Började dagen med två timmar korgboll i gymnastiken, sen hade jag modersmål, matematik (fick ut proven och är väldigt nöjd!), finska och samhällslära. På torsdagen har vi prov i samhällslära och det är inte ett av favorit ämnena så jag måste börja öva redan idag kväll.
Lina var här en stund efter skolan, då lackade vi våra naglar, åt, talade, såg på tv, lyssnade på musik och sådant vanligt som vi ofta gör. Efter det har jag kollat på lite ställen man skulle kunna åka till på höstlovet eftersom vi ska resa någonstans då. Vi skulle vilja att där är 20-30 grader varmt, stränder och bra butiker (det är min och Lottas önskan i alla fall) och inte allt för långt borta. Har ni några förslag?
Ikväll tänkte jag då öva på prov, kolla Criminal Minds och bara slöa lite. Skulle vara gott med bär smoothie, jag tror jag ska laga det!

Har inga bra bilder jag skulle kunna sätta in så ni två låtar istället:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar