24 februari 2013

Shopping

Hejsan! Har ni haft en bra söndag? Det har i alla fall jag. På morgonen gjorde jag inte så mycket men på eftermiddagen åkte vi till Hagalund och Iso Omena för att shoppa lite. Jag har ju ännu inte fått mina pengar från skriban så jag har inte så mycket men jag köpte en väska jag länge har sett på och funderat om jag ska köpa den och nu gjorde jag det. Jag ska ha den som skolväska eftersom min har gått lite sönder. Jag köpte också två nya och ordentliga pennor till skolan och ett superbra gummi som jag alltid köper, sen köpte jag nagellack och godis! Jag är riktigt nöjd med mina nya skor också, jag hade de på för första gången idag :)
Jag kom hem för ungefär en timme sedan och ikväll taggar jag lite tv och så ska jag laga klart för skolan som börjar imorgon igen :) Sportlovet gick så snabbt!


Mamma hade lagat en morotskaka, inte morotskaka men ändå morotskaka


Lite trött hund vi har


Nya väskan från H&M


Lite annat nytt


Fint väder var det idag också :) Lite för seriös här..


Delade på den här megabullen med Lotta inne på Stockmann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar