21 december 2017

Oturen är på min sida

Så igår jobbade jag morgontur och efter turen åkte jag, Lotta och mamma in till Helsingfors för julshopping. Jag fick med mig hem en hel del bra! Vi åt på TacoBell också. 

Idag har jag också jobbat morgontur, kommit hem och tagit en tupplur och varit och handlat julmat med familjen. Vi var inte ensamma i butiken, så att säga.

Jag har haft ett par riktigt tunga dagar med lite sömn, ont i fötterna (då jag går så mycket på jobbet) och värk lite här och där. Riktigt jobbigt. Ja och så har jag blivit sjuk också. Jag har snuva och ont i halsen och kanske till och med stegring, men jag kämpar på. Det är fem dagar jobb kvar tills jag tar förtjänat långledigt. Jag råkade tacka ja till en extra tur på min enda lediga dag denna vecka och det ångrar jag lite nu.




Jul i Helsingfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar