26 december 2017

Min jul, en utekväll och för mycket jobb

Julen är nu (nästan) bakom oss och jag har en del bilder från juldagen att visa er.
På dagen var jag på jobb och på eftermiddagen träffades släkten från mammas sida för att äta gott och umgås. Gemenskapen betyder allt. Det är gemenskap och kärlek julen handlar om, tycker jag.


Årets dukning 


Julhund


Glögg och glöggbollar till "förrätt"


Jag älskar julmust!


Vi sjunger alltid julsånger, då musik alltid varit en stor del av mormors och morfars liv.


Huvudrätten


Efterrätten

Igår (25.12) jobbade jag hela dagen och på kvällen var jag på en förfest och sedan ut med Malin, Susanna och Lotta. Det var en riktigt rolig spontan kväll!

Idag har jag också jobbat hela dagen. Det har inte hänt någonting mer än det faktiskt. Eftersom jag jobbat så mycket under jul så har det inte riktigt känts som jul för mig. Den flög förbi snabbare än någonsin.

Nu har jag flera dagar ledigt och det tycker jag jag är värd! Den sju dagar långa jobbveckan tog verkligen på krafterna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar