17 december 2017

Årsresumé del 2

Maj

Majmånad drogs igång med picknick på Vårdberget med klasskompisar och andra. Jag minns att solen sken och allt var härligt den dagen.
Jag åkte hem och började jobba. Jag solade en hel del. Jag besökte också Åbo ett par gånger i maj.


Juni

I början av juni fick jag min nya lägenhet i centrum så jag besökte Åbo ett par gånger även denna månad. Jag tog en paus från bloggen och jag (och mitt kompisgäng) hemifrån bestämde oss för att inte fira midsommar till minne av de som inte skulle få uppleva årets midsommar.



Juli

Juli var nog en av årets mest hektiska månad. Jag hade semester två veckor så i början av månaden flyttade jag till min nya lägenhet. Ruisrock (=det bästa veckoslutet någonsin) ägde rum. Vi åkte upp till stugan och fick veta att vår lilla sötnös Nisse gått bort.
Familjen gjorde en del utfärder till bland annat Hangö och Borgå.


Augusti

I augusti gick jag på Stand Up med familjen. Jag såg NORLIE&KKV live i Ekenäs och så "flyttade" jag tillbaka till Åbo. Jag firade även ett år som Åbobo.



Mycket natur i detta inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar