29 november 2017

En massa pladder

Visst var det kul med ett bild-inlägg igår? Det var i alla fall riktigt kul att göra ett sådant. Måste göra det oftare.
Idag tänker jag inte prata om #vimed, #metoo eller någonting annat i den stilen. Hela nätet svämmar över och jag skulle inte riktigt orka läsa eller se ett enda sådant inlägg till. 
Däremot tänker jag berätta lite om min dag. Som ni såg, somnade jag sent inatt. Jag hade tidig väckning idag så jag har gått runt och gäspat precis hela dagen.
På morgonen gick jag till Logomo där jag och min journalistikgrupp hälsade på Åbo Underrättelser och Yle. Det var lärorikt och riktigt roligt. Vi fick till och med vara med i sändning i Radio Vega.
Efter utfärden kom jag hem, åt lunch, hämtade ett halarmärke och så gick jag och Lotta och tränade.

Jag är hemma igen och ikväll ska jag nog bara förbereda mig inför Glöggrundan som äger rum imorgon. Är lika med att jag ska vila och sova, massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar