28 oktober 2017

Halloween-sår, VR och dåligt samvete

Först och främst vill jag berätta att filmen Kingsman vi såg på bio på torsdag kväll var riktigt bra. Rekommenderar speciellt om ni även sett den första filmen.

Igår på morgonen beställde jag hem en liten tidig födelsedagspresent till mig själv. Följer ni inte mig på Snapchat så får ni se vad det är om en dryg vecka då jag får hem den. På dagen åt jag lunch och jobbade på ett skolarbete med Cecilia. Lycka är när man blir klar med en skoluppgift fem dagar innan deadline. Ingen stress!
Åkte hem till Ingå klockan 17:30, eller ja klockan 18, då VR givetvis är försenat då det snöat en centimeter.
Idag har jag jobbat. Jag har även träffat morbror, mormor, och morfar. Det var jättelänge sedan sist. Jag har haft riktigt dåligt samvete över det.

Här kommer bilder på Halloween-såret Lotta gjorde på mig. Det var första gången vi gjorde något liknande och resultatet blev ändå riktigt bra. Som ni kan se gjorde vi några misstag men vi blev nöjda. Det enda du behöver är latex, fejkblod, smink och papper.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar