13 juli 2017

Årets bästa fynd

Då vi är på stugan brukar vi inte göra så mycket annat än hänga med mormor, morfar, morbror och familjen. Dagarna brukar gå åt till att äta, handla mat, kanske åka till Jakobstad en sväng, spela Domino eller Mölkky och så vidare. Därför har jag inte så mycket att skriva eller berätta.
Igår hade vi gäster och efter det var vi in till Jakobstad. På kvällen åt vi pizza och spelade Domino.

Idag har vi också varit till Jakobstad och ja inte så mycket mer än det. Jag var ute på en liten promenad/länk.


Min highlighter från Sleek är snart slut. På en loppis (Jakobstads bästa) stötte jag på denna. En oöppnad palett med higlighters från Anastasia Beverly Hills. Jag fick betala 15 euro istället för 50 euro. Ett riktigt jävla bra kap enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar