19 mars 2017

Årsfest, sjuk och ny tröja

Igår kväll var jag som sagt på årfest. På morgonen fixade jag håret på Huishuone Valo. Jag blev riktigt nöjd med frisyren. De har dessutom studierabatt så jag kan verkligen rekommendera stället.
Klockan 17:30 började festen så då var jag och Alex på plats på Kåren.
Det var Nyländska Nationens 81:a årsfest och den var väldigt lyckad! Allt var så festligt och fint.
Vi var dock hemma redan efter klockan 2. Efterfesten var lite tråkig.

Idag var det Sillis klockan 12. Där stannade vi till klockan 17 och dansade och åt.
Sedan dess har vi handlat mat, rett upp lägenheten, ätit och duschat. Skönt att vara fräsch igen efter en helg med fester.
Nu skall jag ta itu med ett norska-arbete som skall vara inne om en och en halv timme. Sedan måste jag sova. Jag har lyckats bli sjuk igen. Jag är inte bara flunssig utan konstant illamående också. 



Visst är min nya tröja från Ivyrevel asfin? Jag älskar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar