15 december 2016

Julstjärnor och en pedantisk person

Idag på morgonen steg jag upp och åt morgonmål och så åkte jag till Ekenäs och hälsade på mormor och morfar. Efter det handlade vi mat, kom hem och åt middag.
Sedan dess har jag bara läst på tent. Kursen jag har tent i nästa veckas tisdag är så svår. Den är lite "överkurs". Man lär sig en massa onödigt som är på så hög nivå att man inte förstår någonting. Men jag måste läsa ordentligt för jag måste komma igenom provet.
Nu skall jag fortsätta läsa. Senare ikväll skall jag se på serier och Youtube-videor. Under decembermånad svämmar Youtube över med julvideor och eftersom jag är så pedantisk måste jag se alla videor. Jag kan bli riktigt irriterad på mig själv då jag är det men ibland kan det vara en väldigt bra sak.



Idag åt jag första julstjärnan för i år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar