10 september 2016

Mitt kök och snack om träningen

Idag har jag som sagt haft en slö hemmadag. Hela dagen gick åt till att städa varenda hörn i lägenheten. Som sagt har jag inte hunnit städa på två veckor så ni kan ju gissa hur smutsigt det var.
Resten av dagen har jag suttit framför datorn och jobbat med några skoluppgifter, varit på en löprunda/promenad, sorterat i mina skåp och nu sitter jag framför datorn igen.
Jag skall snart äta en lätt middag och fortsätta göra några skoluppgifter.

Låt oss snacka om träningen jag skulle börja med då skolan började. Det har inte riktigt gått som planerat men jag är ändå relativt nöjd med det jag hunnit göra. Vi har haft en massa program i skolan på kvällarna så jag har inte hunnit/orkat ta tag i träningen, men jag cyklar ju till skolan varje dag. Så det blir åtminstone 8 km cykling per dag. Dessutom har vi ju program på åtminstone 2-3 kvällar per vecka och då cyklar jag oftast till skolan igen, så vissa dagar blir det 16 km cykling per dag. Denna vecka har jag även hunnit med två löprundor. Det låter nog inte som mycket träning i mångas öron men för mig är detta en bra början. När jag kommit in i studierna kanske jag har tid att ta tag i träningen på riktigt.


Här är en bild på mitt söta kök. Jag tycker så mycket om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar