27 juni 2016

Bye bye Finland

Idag sov jag länge. Det är skönt att sova ut ibland men man för inte göra det för ofta för då uppskattar man inte det på samma sätt längre.
Jag steg inte upp ur sängen på väldigt många timmar efter att jag vaknat. Jag låg och kollade på allt för många avsnitt Orange is the new black. Jag började se på serien igår kväll och hittills verkar det som en bra serie.
Idag har jag packat till Köpenhamn, lackat mina naglar, tvättat kläder och som sagt sett allt för många serieavsnitt. Det är skönt att vara ledig från jobbet men det kan bli väldigt långtråkigt om man inte har någonting att göra. Tur att resten av veckan är fullproppad med program. Jag älskar att det händer saker hela tiden.

Det skall bli såå roligt att åka bort några dagar. Jag älskar att flyga och att resa överlag. Jag skulle vilja besöka minst två nya länder per år och även i år har jag gjort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar