12 maj 2016

Last few days

De senaste dagarna som jag har bloggat om resan har jag hunnit göra ett och annat. Jag har träffat Emil två gånger, stärkt min solbränna, läst till inträdesprovet som är om bara en halv vecka, varit till frisören och klippt mitt hår, tagit tag i planeringen av studenfesten, sett på Eurovisionen, sett på ishockey, fått många viktiga ärenden skötta och bara varit hemma.

Jag har varit sjuk sedan jag kom hem på söndag-måndag natt. Det känns som om flunssan bara blir värre. Imorgon skall jag dock försöka ta mig till jobbet.

Ikväll måste jag läsa till inträdesprovet och så skall jag se på Eurovisionen. Jag skall sova tidigt så jag ser nog inte hela, men en del i alla fall.



När jag kom tillbaka till Finland efter bara en vecka utomlands var naturen så mycket grönare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar