25 november 2015

Squirrel

Igår var jag ledig från skolan så jag såg på film, läste samhällslära och bara latade mig. Filmen jag så hette We are you friends och den var helt okej faktiskt. Zac Efron i huvudrollen gör alltid en film lite bättre.
På eftermiddagen kom Emil hit och vi bara myste hela kvällen.

Idag hade jag ett muntligt finska prov som tog 20 minuter. Jag var i skolan från 9-10 och sedan åkte jag hem. Jag har varit så mycket ledig nu på den senaste tiden så mina rutiner är helt huller om buller. 
När jag kom hem från skolan såg jag på Paradise Hotel och sedan såg jag filmen The best of me. Jag har sett på film nu två dagar i rad vilket är ganska ovanligt för mig. Jag ser hellre på serier än film.

Är nu på väg hem från en länk på spånbanan och skall snart hoppa i duschen. Senare ikväll måste jag läsa samhällslära.

Här kommer några bilder från igår.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar