1 september 2015

Halsont

Idag hade jag som sagt ledigt från skolan. Jag skulle egentligen ha två lektioner engelska och en lektion matematik, men eftersom engelskan blev inställd så var det ingen vits att åka till skolan för bara en lektion matematik.
På morgonen sov jag ut och sedan åt jag morgonmål framför de två sista avsnitten i säsong åtta i Supernatural.
På eftermiddagen jobbade jag med engelska och så läste jag religion. Plockade också blåbär, bara vilade och räknade matematik.

Känner mig ganska sjuk idag. Har otroligt sjukt i halsen och lite snuva. Jag får verkligen inte bli sjuk nu.

Nu tänkte jag ta itu med någon engelska hörförståelse och så ska jag försöka gå och lägga mig i god tid. Måste sova extra mycket då jag känner mig sjuk.

1 kommentar:

  1. svar: Ojdå, tack för att du berättade det! Har kombinerad hud som lätt blir oljig, så kanske får skippa den då och testa på något annat märke! :)

    SvaraRadera