28 maj 2015

Paper towns

Idag har jag haft en lite längre skoldag.Var i skolan från 9-15.
Klockan 9 fick vi information om kurser som går nästa år och klockan 10 hade vi (gymnasiet) presentationer om våra utlandsresor. 
Klockan 12 åkte vi till Aurlahti där vi spelade volleyboll och petanque. Fick sluta redan klockan 13 så jag väntade på bussen ett par timmar. Tur att jag hade trevligt sällskap!
När jag kom hem såg jag ett avsnitt Supernatural, åt mellanmål och packade upp skolväskan.
Sedan dess har jag ätit middag och varit på en lång promenad/länk. 
Nu ska jag hoppa i duschen för jag känner mig så äcklig efter en dryg timme ute i gassande sol.

Imorgon taggar jag sista skoldagen som är ca. två timmar lång.

Började förresten läsa på John Greens bok Paper towns för någon dag sedan. Ska ha den klarläst innan filmen kommer på bio i slutet av juli. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar