6 mars 2015

New shoes

Idag hade jag än väldigt kort skoldag. Började klockan 8 och slutade klockan 10. Efter skolan plockade mamma och Siv upp mig och Lotta och så åkte vi till Karis för att handla.
Hittade ett par nya skor, en skopåse och så inhandlade jag en massa godis, fredagen till ära. Sommarens nya glassar har redan kommit till butikerna! Gissa om jag hade svårt att välja vilken nyhet jag skulle smaka på idag?
När jag kom hem packade jag upp skolväskan och de nya sakerna, läste geografi och redde upp rummet.
Eftermiddagen och en del av kvällen tillbringades med min älskling.
Nu skall jag äta kvällsmål och sedan försöka lägga mig någorlunda tidigt. Skall nämligen upp tidigt imorgon och iväg på fotomässa med en härlig tjej.

Här är en bild på mina nya skor. Älskar dem! De kommer från Rieker ifall någon undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar