11 november 2014

Excited

Igår skulle jag laga läxor och laga på fotoalbumet på kvällen, men det blev inte så. Jag såg ett nytt avsnitt Criminal Minds. Kul att det har kommit nya avsnitt så behöver man inte se något gammalt som man redan sett förut.

Idag började jag skolan klockan 09. På håltimmen idag lagade jag läxorna som jag skulle laga igår kväll.
Annars gick skoldagen himla långsamt och jag var ganska irriterad hela dagen.
Jag slutade skolan klockan 16. Då kom jag hem och åt, packade upp skolväskan och så åkte vi till Linda som fyller år idag. Hade det jätte trevligt där. Mina kusiner är bäst!

Nu ska jag jobba på mitt geografiarbete för sista gången, gå i duschen och så ska jag jobba på mitt fotoalbum. Idag ska jag göra det på riktigt.

Borde byta header också, eller vad tycker ni? Den som jag har nu är kanske inte riktigt aktuell.

P.S. Imorgon (inkommande natt) ska Justin och Cody antagligen släppa en ny låt. Jag är så excited. Home To Mama heter den, antagligen. Vet inte så mycket vad detta gäller än, men hoppas på det bästa. Mina favorit pojkar.

PSS. Imorgon åker jag till Helsingfors så det kommer att dyka upp ett tidsinställt inlägg här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar