9 juli 2014

Två senaste dagarna

Igår jobbade jag från 10-17. Sov inte länge föregående natt så jag var trött precis hela dagen. Före jag hoppade på cykeln hem från jobbet köpte jag en glass som jag njöt av ute i solen. Hemma gjorde jag inte så mycket. Fixade lite små saker, packade upp, bara vilade och såg ett avsnitt Criminal Minds.

Idag jobbade jag från 9-14.15. Efter jobbet kom jag hem och såg genast nyaste avsnittet av Pretty Little Liars. Sedan åt jag middag och så gick jag ut i solen och läste på Elsas Hemlighet. Resten av dagen laddade jag ner musik och surfade på nätet. Vet inte vad jag skall göra nu men jag kommer väl på något.

Den här veckan händer det inte mycket så inläggen kommer antagligen bli ganska tråkiga, men hoppas ni orkar läsa i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar