24 juni 2014

Work


Bästa låten jag hört på länge. Afire Love av Ed Sheeran (här).

Första jobbdagen är över och jag är dödstrött. Började klockan 8, så hoppade på cykeln en halv timme före det och cyklade ner till byn i regnet. Har lärt mig så mycket nytt att huvudet är riktigt trögt just nu, men jag lärde mig nästan allt redan idag så imorgon är det bara att fortsätta med att sitta i kassan och hoppas på att man minns det viktigaste. Det är ganska roligt att sitta i kassan egentligen. Slutade klockan 15 och så gick jag till biblioteket i Finlands ljuvliga sommarväder.
Sedan jag kom hem har jag bara vilat. Så länge jag är ovan med jobbrutinen så tänker jag inte göra så mycket under min lediga tid, vilket betyder att blogginläggen kommer bli tråkiga, men jag ska försöka hitta på något specialinlägg eller något annat kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar