20 maj 2014

Sista riktiga skoldagen

Sista riktiga skoldagen före sommarlovet hade jag idag! Började klockan åtta med två lektioner matematik, sedan modersmål och samhällslära. Efter lunchen hade jag två timmar hål så jag satt ute med Jenny och Lotta och solade. Efter det hade vi en lektion historia och så fick vi åka hem en timme tidigare än vanligt.
Imorgon har jag matematik prov så jag har mest övat här hemma. Har också sett så där halvt på hockeyn. Vet inte riktigt om jag skall vara glad eller inte eftersom jag inte tycker att Finland förtjänar sin plats i kvartsfinalen.
Nu skall jag gå i duschen, sedan är det bara att fortsätta öva på både matematik och samhällslära. Har nog lite stress eftersom jag började öva först idag, men jag kan inte skylla på någon annan än mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar