18 maj 2014

Don't wanna wake up


Don't wanna wake up av The Score (klicka HÄR om du läser via mobilen)

Har en bra dag bakom mig. Sov så länge jag kunde på morgonen. Sedan åkte jag till Hagalund och Iso Omena med mamma och Lotta. Köpte bara några tråkiga saker som jag behövde, så har inget att visa er. När jag kom hem drog jag på mig mina mjukis shorts och så gick jag ut i solen.
Tillbringade en stor del av eftermiddagen i solen. Senare kom jag in och duschade hunden och mig själv också.

Nu ser jag på Finland-USA som vi bandade. Problemet när man bandar matcher är att man himla snabbt får reda på vad resultatet blev via alla sociala medier. Men spännande är det ändå.
Tänkte ännu jobba med några skoluppgifter ikväll. Skjuter upp provläsandet som vanligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar