30 mars 2014

Söndags inspiration

I dag sov jag så länge jag kunde. Känns som om det var super länge sedan jag hade möjlighet till det, dock hade jag sovmorgon senaste onsdag. Vaknade av att Cedric och pappa jobbade i köket. Jag steg upp och lagade morgonmål och fortsatte se på Harry Potter filmen som blev på hälft i går.

Jag har också övat på modersmåls provet. Den här kursen är/var relativt tråkig. Handlar mest om modersmålets historia, vilket jag tycker är ganska tråkigt. Historia är verkligen inte mitt favorit ämne.
Mormor och morfar har också varit på besök. De ville se hur det ser ut i köket just nu. Det är inte så mycket att se egentligen. Lite kaos är det nog. Men om ett par veckor borde allting vara på sin plats.

I kväll tänkte jag och Lotta se en Harry Potter film igen. Och öva på prov måste vi också.
Här får ni lite We Heart It inspiration. Har nog knäppt några bilder i dag men jag har inte redigerat dem, så ni får se dem i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar