9 november 2013

Birthday

Hejsan! Som sagt fyller jag 16 år idag. Idag har vi inte på det viset firat nåt. Mamma och pappa väckte oss med sång och presenter. Fick Oreo kex på morgonen när jag vaknade, men glömde släcka ljuset, så locket på Oreo kexet  brann upp så där halvt, haha! Men fick i alla fall fina presenter. Några saker jag önskat mig och sedan sådant jag behöver. Tänker inte sätta bilder på alla mina presenter, tänkte bara räkna upp några saker. Igår fick jag bl.a en bok, parfymen jag redan visade, pengar, smycken, två minnesstickor (som jag behöver), godis och lite annat smått. Av mamma och pappa fick jag bl.a en filt och en väska jag önskat mig, pengar och några andra små saker.
Idag på eftermiddagen åkte vi till Hagalund och sedan till Iso Omena. Hade ingen shoppinglust men kom hem med två saker i alla fall. Ni får bilder i slutet av inlägget. Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, kanske kolla X Factor, laga smoothie och äta en massa gott. Ni skall ha en bra fortsättning på kvällen!



Har hört så mycket bra om dessa lip balms så jag och Lotta köpte varsitt


Nya tofflor från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar