20 juni 2013

Fullt upp

Hej bloggen! Hann inte skriva nåt inlägg igår. Hade fullt upp precis hela dagen och likaså idag för på kvällen skall vi antagligen och plocka jordgubbar. Därför lagar jag nu ett tidsinställt inlägg till er.
Igår var det bara 12 turister i kyrkan vilket gjorde att jag hade ganska tråkigt. Men jag gick ut och solade lite då det inte var någon i kyrkan. När jag slutade klockan 16 kom jag hem och bytte till shorts och så åkte jag, mamma och Lotta iväg till Ikea och till Hagalund för att hämta vår nya printer som hade kommit. Kom själv hem med bara en tröja som jag skall visa er. Efter det kollade jag PLL och sen var det redan sent så jag gick och sova.
Idag vet jag ännu inte så mycket om vad som kommer hända i kyrkan. Blir i alla fall några par som gifter sig. Men det regnar just nu så det kommer säkert inte många turister. På kvällen plockar vi kanske jordgubbar som jag nämnde tidigare i texten. Sen kommer det ju Criminal Minds, hehe :)
Nu måste jag fixa mig klart och sedan fara på jobb. Taggar näst sista dagen!




Detaljer från gårdagens outfit



Bilderna ger ingen rättvisa alls men tröjan är typ neon pink och är från Stockmann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar