19 maj 2013

Love kills over and over, love kills over and over again

Då är Eurovisionen förbi och Danmark vann. Jag har inte så mycket att säga om det. Först tyckte jag låten var jätte bra och att hon var jätte duktig men nu har jag redan hört låten så många gånger att jag tröttnat på den. Dessutom tycker jag inte om Emelie de Forest. Hon hade sagt före Eurovisionen att hon vet att hon vinner. Det tyckte jag inte om. Många undrar också varför Finland fick så dålig placering och det gör jag också. Många hade trott (inklusive jag) att Krista skull bli inom top 10. Lite besviken är jag nog eftersom Sverige vann Finland i både ishockey och Eurovision men ikväll spelar Finland om brons och Sverige får antagligen silver.
Idag på morgonen kollade jag och Lotta New Moon. Den var också bra men jag har hört att de senaste Twilight-filmerna är sämre än de två första men det får man se sen när man sett dem.
Tidigare idag lagade jag hela mitt hälsokunksparbete om tennis så nu är det också undan. Har inte några planer för ikväll men jag skall nog bara laga klart för en ny skolvecka, kolla hockey och ta det lugnt! Har bara tre normala skoldagar kvar. Kan inte förstå hur snabbt nian har gått!
Men nu skall jag ladda upp lite bilder, ni skall ha en bra fortsättning på söndagen :)



Glömde visa upp min nya dreamcatcher jag köpte igår. Jag har sökt en rätt så länge men igår hittade jag en på loppisen i Vanda som jag tyckte väldigt mycket om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar