27 april 2013

JUSTIN DREW BIEBER

Nu är säkert all nyfikna hurdan dag jag hade igår. Som sagt skippade jag skolan och åkte till stan med Lotta och Erika för att träffa Annika och sen fara till #wtfjb-händelsen som var i Kaisaniemenpuisto. Där var flera artister som sjöng. Robin började, sen sjöng Jontte Valosaari, Krista Siegfrids, Diandra, Mikael Gabriel, JVG och sist men inte minst Cheek. Vi alla var ju egentligen där för att det hade ryktats om att Justin skulle komma dit men han kom inte för han hann inte men några från hans crew hade sagt att det var ett fint program det hade ordnats för Justin Biebers besök i Finland. Jag blev nog lite besviken men besvikenheten försvann definitivt på kvällen då Justin började sjunga efter att han varit en timme försenad. Men i alla fall så åkte vi till mormors och morfars lägenhet i Helsingfors och åt efter #wtfjb med Annika. Sen fixade vi oss och så åkte vi till Hartwall Arena. Först sjöng Robin några låtar och sen efter en timmes försening kom Justin fram på sina vingar. Känslan var obeskrivlig. Jag kan inte beskriva det här med ord. Vi hade sådana platser att man såg backstage så när jag såg honom började jag gråta. Jag var överlycklig och så tacksam för att jag hade biljetter och fick se honom i verkligheten. Han var perfekt. Han gjorde hela Helsingfors hysterisk. Det var typ kaos överallt och alla var glada, skrek och sjöng med honom. När konserten var slut kändes det tomt inombords. Det var som ett hål typ. Lite svårt att beskriva den känslan också. I bilen på väg hem grät jag. Och riktigt ordentligt också. Ni skulle ha sett hur jag såg ut. Svart i hela ansiktet. Av både maskara och kajal som vi skrivit JB♥ i ansiktet med. Men det var ju glädjetårar. Sen såg vi Justins vita limousine. Han var dessutom där inne för han kom från Hartwall Arena-hållet. Lyckligare än jag kan man inte vara. Jag rörde inte honom, jag fick inte några av hans saker som han slängde ut, jag hade inte M&G men jag såg honom med mina egna ögon helt påriktigt och det räcker för mig. Det var min gårdag. Perfection kallar jag det!
Lite bilder från konserten, ni får några videon idag kväll eller imorgon och bilder från #wtfjb får ni också senare.





Be Alright


Drumsolo


One Less Lonely Girl, Andrea oh Justin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar