22 april 2013

Believe you can, and you will.

Hej! Sitter just nu hos mormor och morfar här på datorn och bloggar och lagar på mitt religions-arbete!
Idag i skolan hade vi badminton i gymnastiken vilket passade helt perfekt för mig eftersom jag tycker badminton är riktigt roligt. Efter det hade jag fyra tråkiga timmar och sen var det dags att åka hem. Dagen gick väldigt snabbt fast jag längtar till fredagen och när man väntar på nåt brukar dagarna gå långsamt men som tur har jag mycket program den här veckan. Förra natten sovde jag jätte dåligt, tror jag är nervös eller nåt. Stannade dock uppe senare än vanligt och kollade på Yle Live: Justin Bieber, Oslo från förra sommaren.
Genast efter skolan idag åkte vi iväg till mormor och morfar och vi är ännu här. De åker iväg till Österbotten den här veckan och kommer inte hem förrän i september någon gång så vi är här för att säga hejdå. Nu ska jag gå och äta pizza, sen lagar jag läxorna i bilen och övar på prov när jag kommer hem. Vi hörs imorgon!


Hade min jenasrock för första gången till skolan idag men imorgon har de lovat regn så det blir nog inte den då. Ringarna i övre bilden fick jag av mamma och hade Kenzas fingertoppsringar som modell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar