17 mars 2013

Justin Bieber 26.4

Allt började på fredagen då jag och Lotta fick veta att vi kan köpa biljetter av våra kompisar till One Directions konsert i Friends Arena i Sverige den 8 maj. Vi kom hem, super glada över att ha en chans att fara dit. Vi diskuterade det ganska länge och kom fram till den slutsatsen att vi inte kan åka dit då p.g.a jobb och andra hinder. Jag blev först besviken.
Senare kom jag ihåg att en tjej från vår skola säljer tre biljetter till Justin Biebers konsert i Hartwall Arena den 26 april. Jag frågade några människor om någon av dem ville komma med på konserten och idag köpte jag biljettena för 400eur. Dyra men värda priset :) Så den 26 april i Hartwall Arena med Annika och Lotta kommer att bli världens bästa dag. Jag får äntligen träffa min favorit artist, lite exited, can't wait!
Idag då? För det mesta har jag varit super glad p.g.a biljetterna, vi var ner till byn ett varv också och så har jag bakat brownies och skidat på åkern. Det är ju så fint väder :)
Klockan 17.00 blir det HIFK-Saipa , dock från tv soffan den här gången.
Ikväll ska jag bara laga klart för en ny skolvecka med mycket program, lacka naglarna och laga läxor.
Här får ni lite bilder, ni ska ha en skön söndagkväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar