26 november 2017

En galet rolig utekväll

Igår hade jag sovmorgon. Det var välbehövligt efter en natt med lite sömn. På dagen var jag till butiken och så städade jag varenda litet hörn i lägenheten. Det är vad lördagar är till för.
På kvällen hade jag en liten förfest och senare drog vi till Skärgårdsbaren. Jag hade en jävligt rolig kväll/natt. Jag fick ungefär en timmes sömn inatt, men det var så värt det. Jag älskar små spontana äventyr med trevliga människor.

Idag har jag mått lite sisådär. Jag tog en par timmars tupplur på förmiddagen och sedan dess har jag legat i sängen och vilat, jobbat på skolarbeten och varit till butiken med Lotta.
Ikväll har jag fortfarande en del skolarbeten som måste tas tag i men före det ska jag diska och laga middag. Jag ska också försöka somna ganska tidigt men det lär inte bli svårt efter en natt som den förra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar