24 november 2017

Black Friday och köp ingenting-dagen

 Det är Black Friday idag, men även köp ingenting-dagen. Inte bra, inte bra. Som shopaholic är det svårt att hålla fingrarna borta från alla bra erbjudanden. Det har jag inte heller gjort. Innan skolan idag gick jag till Sokos. Allt var på 30 procents rabatt plus min personalrabbat så jag fick med mig ett par billiga saker. Ett par trosor från Calvin Klein och ett setting spray från Urban Decay.
Efter den lilla shoppingrundan gick jag till skolan och var där till klockan 16. Efter skolan gick jag på stan igen, haha. Den här dagen är inte bra för mig och min ekonomi! Jag hittade dock inte mycket. Bara några livsmedelsprodukter och en bukett med rosor.

Det här veckoslutet stannar jag i Åbo. Det ska bli så skönt. Jag har egentligen inga planer men veckoslutet brukar ju gå åt till att städa, tvätta och jobba på skolarbeten. Jag måste även förbereda mig inför nästa vecka. Då händer det mycket kul.

Sorry för shoppingbilder igen. Jag måste sluta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar