15 oktober 2017

Två riktigt bra dagar

Igår på morgonen då vi kom hem från båten lade jag mig i sängen och sov några timmar till. På dagen tillredde jag en paj till eftermiddagen, duschade, packade upp, gick till butiken osv.
17-tiden kom mamma och pappa till mig för att först hjälpa mig få upp en gardinstång. Pappa satte också upp min nya lampa som ni kan se nedan. Ni får bättre bilder på lampan någon annan dag. Detta är i alla fall lampan jag länge velat ha och nu fick jag den i tidig födelsedagspresent.
På kvällen gick jag, Lotta och pappa på säsongens första hockeymatch. Fy på oss! Vi borde gå oftare, men det finns inte tid. Det var en riktigt bra match i alla fall.

Idag på förmiddagen fick jag chansen att åka en Tesla så det gjorde jag. Trots att jag inte är någon bil-tjej tycker jag det var riktigt coolt! Annars har jag bara jobbat (jag är tillbaka i Ingå) och hälsat på syster och deras nya hundvalp. Så söt.
Nu ska jag bara ha en lugn kväll med familjen. Skolarbetena kallar men jag tror jag skjuter upp dem en dag till, hehe. 


Nya lampan


Paj och en melon-Nocco från Sverige. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar