16 oktober 2017

Denna vecka...

Denna vecka:

Vill jag
Jag vill göra en massa kul denna vecka och njuta fullt ut. Jag vill gå på bio, på någon fest, se på serier, göra om i min lägenhet mm. 

Ska jag
Jag ska bowla med min förening på tisdag, jobba på skolarbeten, börja journalistiken på onsdag, sälja ett par saker på nätet, lämna tillbaka ett paket på posten, motionera och ta hand om mig själv.

Är ledordet
Glädje. Att vara glad handlar om att bestämma sig för att vara glad och göra det en blir glad av. För mig är hösten glädjens årstid så jag har inte svårt för att vara glad nu. När det händer mycket runt omkring mig brukar jag också vara glad. 

Är jag tacksam för
Att jag har en fin familj och människor som bryr sig runt omkring mig. Jag är tacksam för att vi har de finaste husdjuren i världen och för att jag är ekonomiskt oberoende. Jag är tacksam för att jag bor i en stad jag trivs i och för att jag har et studieliv jag trivs med.

Tipsar jag om 
Jag tipsar er alla om att ta fram en massa myslampor och ljus och placera ut dem i lägenheten/rummet. Det är så mysigt på hösten. Jag blir glad av mys.

Hoppas jag
Jag hoppas att jag kan uppfylla alla ovanstående mål och att denna vecka blir en bra vecka.




Snart är små kissorna inga små kissor mer. Det gör mig lite ledsen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar