16 september 2017

Sjuk...

Idag vaknade jag upp till mer halsont och snuva än igår men jag har ändå fått en del saker gjort. Lotta har varit hos mig så vi har tvättat kläder, strukit mina gardiner och gått till biblioteket och lånat böcker.
Jag har även ett på serier och skött ett par viktiga ärenden hemifrån. Den senaste timmen har jag googlat runt på ny kamera. Jag tror faktiskt jag har hittat en bra! Det blir nog ett köp inom de närmaste månaderna.
Det blir ingen fartfylld kväll för mig ikväll då jag har flunssa men jag ska försöka orka städa lägenheten i alla fall.



Igår stötte jag och Lotta på ett fält fullt av solrosor på vår lilla cykelfärd. Självklart plockade jag med mig några hem. Boken jag lånade på biblioteket kan ni se ovan. Den verkade riktigt intressant så jag hoppas jag inte blir besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar