15 september 2017

För mycket fest

I förrgår kväll var det gulisintagning och fest på det. Vi förfestade hos Alice och drog sedan till Börs där vi spenderade hela natten vid bardisken och på dansgolvet. Det var en riktigt rolig natt! Jag somnade runt klockan 6 på morgonen och så drog jag till skolan klockan 13:30 nästa dag. Det var mindre kul. Skoldagen gick riktigt trögt men jag är nöjd att jag var där i alla fall. Alltså de här festerna. Är inte trött på själva festandet men baksmällan dagen efter. När jag kom hem år jag middag och så gick jag på Gulisakademin. Kvällen spenderades framför serier.

Idag vaknade jag upp med halsont och snuva. Det är så min flunssa brukar börja, men jag håller tummarna för att inte bli sjukare. Jag hade en riktigt lat morgon. Steg inte upp ur sängen före klockan 13 då jag tog en dusch och tillredde lunch. När Lotta slutade skolan kom hon till mig och så cyklade vi till ett par loppisar och butiken. Det blev en lite längre cykelfärd än tänkt men det var bara roligt.


Fyndade detta häfte på Manhattan loppiset. Jack Wills kan vara knepigt att få tag på och butiker finns det bra i England så jag blev asglad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar