24 augusti 2017

Bäst på att slösa pengar

Det var ett tag sedan. Jag har faktiskt gjort en hel del sedan jag bloggade senast. Jag har börjat min sex dagar långa jobbvecka. På tisdag hade jag ledigt så jag åkte till Karis för att föra mormor till Anemone och sköta ett par ärenden. Efter det åkte hela familjen till Ikea för att handla möbler till Lotta. 
Igår jobbade jag morgontur och efter det åkte jag och Lotta till Iso Omena. Jag skulle verkligen inte köpa något, eftersom jag slösade en hel del pengar på Ikea-resan, men jag kom hem med två snygga plagg från Zara och dessutom fick jag hem ett paket från Forever 21. 

Idag hade jag en hemmamorgon som bestod av hemmasysslor. Jag hade en kort jobbtur från klockan 14:15-18:15. Nu ska jag hälsa på farmor.


Skjorta och kjol från Forever 21


Byxor från Zara



Skjorta från Zara och svarta jeans (som knappt syns) från Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar