25 augusti 2017

Through my phone


På Skeppsdal // Pizzadejt på Classic Pizza // Bästa kvällsmålet // Bästa vän


Känner mig så fin med långklänning // Glass i Hangö // Källviken // Naturbarn vid Källviken


Några liter jordgubbar // Kaffepaus i Borgå // Bara ben, sommar och nya skor // Fin sommarkväll i Ekenäs


På väg hem klockan 5 på morgonen // Fresh nails // Blåbärsplock // Bland blåbärsriset


Veganglass i stora lass // En fin lördag eftermiddag mellan jobb // Kundbetjänings leendet // På fotoutställning med mamma


Vid Kaapeli // Bästa Norlie&KKV och en av de bästa kvällarna denna sommar // Fina Ingå // Svarta kläderna är framme, hösten är här

Idag började min kvällstur först klockan 17 så jag hann göra en hel del innan jobbet. Jag packade nästan allt till Åbo, städade, duschade, förde skräp till soptippen osv.
Just nu har jag paus. När jag kommer hem ska jag försöka läsa klart en bok.
Imorgon jobbar jag morgontur och sedan åker vi till Åbo för att flytta till Lotta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar