2 augusti 2017

August inspo


Ett ganska klart tema denna månad. Inredning och skor. Jag vill köpa hus och inreda. Det skulle vara så roligt. Tänk att få planera allt själv!

Det känns som måndag idag och det är bra, för då tar veckan slut tidigare än väntat. Jag vill att veckorna går fort så att jag kan flytta tillbaka till Åbo. Inte för att jag inte trivs hemma utan för att det ska bli så roligt att träffa klasskompisarna, att få rutiner i vardagen och att få bo i nya lägenheten. 
Idag jobbade jag från klockan 7-14. När jag kom hem lade jag mig på sängen och såg på film och Youtube-videor. Så mycket annat har jag inte gjort. Det brukar vara så efter en morgontur.

Jag kan inte riktigt förstå att det redan är augusti. Snart kan man känna hösten i luften och löven byter färg. Det är min favorittid på hela året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar