6 juli 2017

Spring på stan

Idag har jag skött en massa ärenden. Jag blir så nöjd över mig själv när jag får saker gjort. Jag har sprungit på stan och köpt nödvändiga saker till lägenheten. Sådant som fanns när jag flyttade in i gamla, som inte fanns när jag flyttade in i nya. Jag har även städat och packat upp det sista. Jag har tvättat tre maskiner tvätt, när jag efter ett telefonsamtal till vaktmästaren i huset klurat fram var tvättstugan ligger.
Nu ska jag upp och hämta sista tvätten som är på tork. Sedan ska jag skura golven. Den förra hyresgästen har nog bara dammsugit ytorna och sedan flyttat för det är så smutsigt på vissa ställen.

Imorgon börjar Ruisrock men jag ska försöka få upp ett inlägg innan det. Annars får ni följa med min dag på sociala media.



Ny lägenhet är lika med ny eukalyptus-växt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar