5 juli 2017

Hej från flyttkaoset

Igår jobbade jag hela dagen och på kvällen besökte vi grannarna. Grannpojken blev konfirmerad i söndags. Senare på kvällen packade jag klart inför Åbo och Österbotten.

Idag startade vi hemifrån klockan 07:30. Vi var framme i Åbo efter klockan 9 och då hämtade vi nycklarna till min nya lägenhet. Sedan började vi flytta. Det var mycket att flytta och rätt så tungt att lyfta skåp och säng men efter bara någon timme var vi klara med både städandet och flytt. Vi åt pizza på Sergios mellan varven. Sedan kom vi till min nya lägenhet och sedan dess har jag packat upp allt och organiserat en massa. Det är ju sådant jag älskar att göra så jag kan inte låta flyttlådorna ligga på golvet. 
Just nu har jag en liten paus. Jag ska gå och handla mat och sedan fortsätta städa så länge jag orkar. Jag är rätt så trött efter allt lyftande. 

Ni ska få bilder på nya lägenheten när här är ordning och reda. Just nu ser det ut som nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar