31 juli 2017

Lush for life

Idag har jag min sista semesterdag men jag är tillbaka på jobbet först på torsdag. Så jag har tre lediga dagar kvar. Efter semestern jobbar jag fem veckor och så börjar skolan den 4:de september. Sommaren har gått snabbt, men jag längtar tillbaka till Åbo.
Idag på dagen var jag, Lotta och Elin på en promenad och efter det hämtade jag ett paket på posten. Annars har jag bara varit hemma och tvättat sminkborstar, gjort en egen kroppsskrubb (mer om det senare!), hjälpt till med hemmasysslor och haft en liten spadag för mig själv. Typisk söndag på en måndag, haha.


När vi var till Helsingfors på torsdag förde jag tillbaka fem tomma burkar till Lush och så fick jag en färsk ansiktsmask gratis. Jag valde Brazened Honey. Jag har använt den en gång och den verkade vara riktigt bra. Huden kändes fräsch efteråt. Jag älskar Lush!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar