30 juli 2017

Utekväll(ar) och utfärd

I förrgår träffade vi Malin och Susanna över en massa prat och gott på café Carnevale. Det var riktigt trevligt.
På kvällen drog jag och Lotta ner till Sågen med ett par kompisar för att lyssna på SamZimon. Vi var hemma redan runt klockan 1.

 Igår var det utfärdsdag så vi besökte Fiskars med familjen och brorsans familj. Vi hade vår traditionella picknick och så gick vi omkring.
Senare på eftermiddagen åkte vi till mormor och morfar för att fira mormor som fyller 78 år idag. På kvällen blev jag och Lotta kvar i Ekenäs för fest med Malin och Lina. Efter en trist början på kvällen blev det en riktigt lyckad natt. Hemma var jag först klockan 05:30. Då var det ljust som mitt på dagen.

Idag har dagen mest gått åt till att sova. Jag har även solat och just nu är moror och morfar här på besök. Om en stund ska jag plocka blåbär.


Fiskars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar