28 april 2017

Through my phone - årsfest, kryssning mm.


Tillbaka i Finland // Årsfestfrisyr // Naglarna fixade // Redo för fest


På årsfesten // Silliz dagen efter // Iväg på Grace-kryssning ett par dagar efter det // Båtmat, mums


Mojito på båten // Fina Stockholm // Shopping på båten // Biff till middag


Äppeldessert // Drink nummer 3 eller 4 // Fina Finland // Bästa ljuset i hytten


Och en till // Ingefära Pepsi, 5/5! // På Espresso House // Mysstund med Doris


Hälsade på några kissor i Korsnäs // Slut efter en helg i Vasa //Våriga Åbo // När Alex jobbar för ett godisföretag


Kan det här med att filma presentationer // Äppel-Nocco, mums // Vår vår vår // På promenad i Kristiinanlaakso


Busen Nisse // Glad (påsk) // Team Blue på survivors-sitz // Granglass, supergott


Sista skolveckan drog igång och skolan var finare än någonsin // Kaffepaus med mamma och Lotta // Pizza på Sergio´s // Firar att engelskan är över 


Kaffedejt med Erika // Sista middagen med finaste klassen

Nu är alla mobilbilder ute. En riktigt fin mars- och aprilmånad.

Idag sov jag inte så länge men jag låg i sängen till klockan 12. Efter det steg jag upp, duschade, städade och diskade i köket, talade med Lina och lagade middag. Det känns så konstigt att inte ha någonting skolrelaterat att göra. Eller jag har egentligen en skoluppgift kvar men jag skjuter upp den till nästa vecka tror jag, hehe.

Nu ska jag åka till butiken och sedan hem till Alex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar