27 april 2017

Through my phone - Teneriffa


Hejdå kalla Finland // Hej fina Teneriffa och Playa de las Americas // Älskar palmer // Godaste lunchen på Loft


Fina Loft // Pistasch och Oreo-glass, mums! // 31 grader och sol // Hotellkissa


Strandpromenad i Americas // Inte den sortens strand jag är van med //  Fina långa stränder // Bästa shoppingcentret, Siam Mall


Zara Home // Lunch-dags (på Loft igen) // Utsikt från en kulle mellan Americas och Cristianos // Efterrätt är livet


Fina Cristianos // Ett sjukt stort och fint sandslott // Loft, igen... // Cristianos from above


Sista dagen och sol // Efterrätt nummer två var desto godare

Här kommer en hög med bilder från resan i mars. Det var ett tag sedan men om jag kommer ihåg rätt har jag inte publicerat mobilbilder därifrån.

Igår var jag i alla fall i skolan ett tag innan vi handlade mat, kom hem och åt, jag fixade mig och åkte till Cecilia på en sista middag med min underbara klass. Vi åt tacos, spelade och bara umgicks. 
Efter tolvslaget ville jag och Frida ut och dansa så vi begav oss mot Skärgårdsbaren, men det blev en dans och sedan hem och sova.

Idag hade jag sista lektionen i skolan, nämligen sociolingvistik. Efter skolan åkte jag hem och satt ute i solen en timme. Sedan lagade jag mat och redde upp lägenheten.
Nu är jag på väg på träning. Ska bli riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar