7 januari 2017

Ny bebis

Igår hade jag en ledig dag vilket betydde pyjamasdag hela dagen. Jag gjorde liksom ingenting på hela dagen. Jag var bara hemma och myste framför brasan.

Idag sov jag lite längre eftersom det blev så sent igår. På förmiddagen duschade jag, fixade mig och åkte till jobbet. Jag hade en tur från klockan 13:45-19:10 så jag slutade precis. Det var min sista jobbtur på en och en halv månad. Det känns så bra nu. Äntligen får jag ta en veckas ledig innan skolan börjar.



Om ni läste min christmas tag (här) vet ni att jag har velat ha en högtalare. Jag har verkligen varit i behov av en. Så för någon dag sedan åkte jag till Gigantti i Lojo för att köpa en. Det blev en Marshall Stanmore bt. Jag fick den till ett bra pris så jag är riktigt nöjd. Jag kunde kanske göra en review på den om någon vecka/månad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar