2 januari 2017

Mitt nyår

Nyåret firades som sagt hos Fredrik och det var riktigt kul. Klockan 18 bjöds det på mat och vid 00-slaget stod hela gänget ute och såg på raketer och välkomnade in det nya året. Det var en rolig natt och hemma var vi lite före klockan 4.

Igår sov jag till 12 och så hade jag kvällstur på jobbet. På kvällen såg jag och Lotta på Harry Potter.

Idag har jag bara varit hemma. Jag skulle ha jobb idag men jag behövde verkligen en ledig dag hemma.
Jag har plockat bort allt julpynt i huset, skött några viktiga ärenden på datorn, tvättat kläder, varit ute med hunden och ja ni vet, sådant där astråkigt.
Ikväll skall jag och Lotta fortsätta se på Harry Potter och så måste jag så småningom börja ändra på min dygnsrytm. Skolan börjar om två veckor och då måste rytmen vara i skick.

Imorgon och i övermorgon har jag kvällstur och på torsdag åker jag till Tallinn med kusinvitaminerna. Det ser jag framemot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar