10 december 2016

Galna människor och besök

Igår på morgonen sov jag ut. På dagen duschade jag, tvättade kläder, städade lägenheten, lagade mat och läste på tent.
På kvällen fixade mig och så gick jag och Erika på Nylands Nations julgasque. Det var en riktigt trevlig sitz. Jag åt julmat för första gången i år. Efterfesten var tyvärr inget vidare. Allt för mycket galna människor. För första gången som nykter märkte jag hur fulla människorna runt omkring mig verkligen var.
Jag blev i alla fall upphämtad från baren och var hemma igen idag på dagen.
På dagen kom mamma och pappa på besök. Vi drack glögg, var ut och äta och på kaffe. Riktigt mysigt faktiskt.
De åkte precis hem så nu skall jag börja läsa på tent. Jag är så himla trött och har ont i magen. Motivationen har nog redan tagit jullov men jag måste försöka få tag på den i alla fall.


På pizzeria Dennis


Finaste pepparkakshuset på Fontana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar