11 december 2016

Bra söndag

Söndag idag då. Veckorna går så himla snabbt här i Åbo och julen närmar sig med stormsteg.
Jag drog igång dagen med en kopp caramel chococino och morgonmål samtidigt som jag såg på Youtube-videor och serier. Bra morgon!
På dagen började jag läsa på morgondagens tent. Det är så mycket att läsa men jag skall nog klara av det. Jag har ju hela kvällen på mig ännu.
Nu skall jag gå till närmaste butik och köpa någonting gott som belöning för dagens läsning och som motivation för ännu mer läsning.
Klockan 22 sitter jag och antagligen hela Finland framför X-Factor och hejar på Saara. Jag har dock ingen skillnad vem av de två finalisterna som vinner. Jag tycker båda är otroligt begåvade.
Imorgon drar min sista (halva) skolvecka igång. På tisdag eftermiddag tar jag nämligen jullov. När jag åker hem vet jag inte men jag måste tillbaka till Åbo för att skriva en sista tent den 20.12.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar